събота, 6 май 2017 г.

Позабравено хоби

Днес ми е ден за рисуване...
Отдавна не бях рисувала нищо.

Today is my day of drawing ...
I had never painted anything.
Музата ми си бе взела кратка попивка :)
Но ето, че днес се завърна с нови сили и идеи...
И така без да му мисля ,отворих шкафа с боите,поизтупах им прахта и се захванах с четките.
Бях забравила,какво спокойствие ме обзема ,когато рисувам.

My muse had taken a short swallow :)
But here he came back with new powers and ideas ...
And so without thinking, I opened the cabinet with the dots, dusted them on the dust and started brushing.
I had forgotten how calm it took me when I was drawing.
И ето така ненадейно докато децата спят следобедния си сън аз пресъздадох,тази Мини Маусс върху една тениска,която също чакаше да бъде нарисувана,и скоро завършена ще чака да отиде при при новия си собственик. Не знам още кой е той,но се надявам бързо да и намеря подходящия човек . :)

Очаквайте скоро да я видите завършена :)



And this is how unexpectedly as the children sleep their afternoon sleep, I recreated this Mini Mouse on a T-shirt, which also waited for being painted, and soon finished waiting for her to go with her new owner. I do not know who he is, but I hope to find the right person quickly. :)

Coming soon to see her finished :)




2 коментара:

  1. Отличен старт!
    С нетърпение очаквам да видя готовата рисунка!
    И поздравления, Гери - страхотен успех!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря :) мале как се зарадвах като видях :) Чувството е страхотно :)

      Изтриване